15 June 2010

Behind the scenes

Eindelijk is hij bijna klaar... Ik heb er ontzettend veel tijd ingestoken om hem er goed uit te laten zien. Veels te veel van naam veranderd of ik vond de voorkant niet goed. Maar hier is ie dan. Mijn eigen stage magazine. Natuurlijk niet echt in de winkel verkrijgbaar... Hij is gebaseerd op het magazine Flow die ik met alle liefde lees en het is ook mijn favoriete tijdschrift. Dit kregen we als opdracht van school voor we begonnen met stage lopen. Ik bedenk me nu ineens dat ik in het hele begin (denk terug aan februari) een flut magazine had gemaakt, haha. En nu ineens dit... Heel anders. Ik kan niet zeggen dat ik er heel blij mee ben, ik heb geen idee waarom. Misschien omdat mijn stage niet zo leuk is als ik had verwacht. Ik baal hier erg van en ik ga altijd met veel onzekerheden weg of ik het wel goed doe... want zo'n gevoel geven ze mij niet. Nog ander halve week te gaan, yess (kan niet wachten, haha)! Zie hier mijn magazine en een deel van mijn portfolio en mijn boekjes. :)


Morgen heb ik trouwens een sollicitatiegesprek bij een uitgeverij. Hopelijk wordt ik daar aangenomen en krijg ik wel een hele leuke tijd.. want ik zie de opleiding nu wat sombertjes in.. Wish me luck!

4 comments:

Anonymous said...

Succes met je sollicitatiegesprek :)!
Komen er meer foto's op je blog van je eigen tijdschrift? Ik wil dat ook zo graag doen, ik denk dat ik ook DTP ga kiezen.. of is dat geen leuke opleiding :)?

Anonymous said...

ah wat leuk dat je je eigen tijdschrift wilt beginnen later :)!
Moet je daarvoor ook goed kunnen schrijven? Want dat zit er niet in voor mij, haha :D

Anna said...

I like your new lay out!

Anonymous said...

Oeps lees al bij 'About me' welke opleiding je doet. ;)

Post a Comment