27 June 2010

New stuff

Gisteren moest ik nog even naar de stad om twee nieuwe broeken te halen. Nou ja, het zijn treggings en van stretch, maar ze zitten zoo lekker! Het was in de aanbieding bij Freewear voor 2 voor € 25,-. Dus ik heb er nog eentje meegenomen. Verder moest nog ik drie nieuwe boxers hebben en die waren ook weer in de aanbieding. Ik hou van de sale! Helaas zitten ze wel wat te klein, maar ja, ik ben toch bezig met afvallen (ja, ik ben gisteren en eergisteren tot twee keer toe uit mijn broek gescheurd.. dus nu moet ik wel, haha). Ik moet morgen ook nog naar school om twee onvoldoendes op te halen. Daarna ga ik heerlijk in mijn eentje naar de stad en sowieso even kijken bij de H&M, Zara en New Yorker. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk (wel) vakantie heb! Het is nu zoo lekker weer en ik ga nu de hond uitlaten. :) 
 
mijn nieuwe camera.. oeh, ik hou echt zoveel van de kwaliteit nu.. much better then my old camera, haha.

new stuff, alles komt van de Freewear vandaan (zij hebben merken van o.a. Vero Moda, Only en Pieces)

eergisteren hadden mijn vriendin Melanie en ik nog een heerlijk ijsje gehaald. Ik ben echt dol op Magnum White. :)

1 comment:

*DonnaRomina said...

thank you so much :)
Buy it from promod. :) Hope you know this store

Post a Comment