04 June 2010

Shoplog

Na stage stapte ik in de bus op weg naar Hilversum. Gelukkig had ik hem nog net gehaald, haha. Ik moest nog een blousje/shirtje zoeken voor mijn eind party morgen van mijn dansschool. Ik ga als serveerster, want het thema begint met een S, haha. Ik heb er heel veel zin in, weer lekker dansen en nog één keer genieten van een leuke avond. Zie hieronder wat ik heb gekocht bij de H&M en Vila. Love them all! Bij Kruidvat heb ik trouwens nog drie nagellakjes van Catrice gekocht: I Sea You, Princess For A Day en Meet Me At Coral Island.



4 comments:

Anna said...

i love the first top, i think i'm gonna buy myself one too ! :)

regina said...

oeh ilike!

Anonymous said...

Wauuuw die 1e, wil je daar een keer een lotd mee maken, ben benieuwd hoe hij staat! Wassie duur?

Anonymous said...

superleuukkk «3

Post a Comment