28 May 2010

Around the world

Ik heb zoveel zin in morgen! Ik ga dan namelijk eerst lekker werken en dan om 20:00 uur ga ik afdansen. Hopelijk haal ik weer net zulk mooie cijfers als op de danstest. Verder moet ik deze week nog kijken naar iets wat met een S begint. Ik heb namelijk een slotfeest op 5 juni met als thema: 'S'. Daarbij mag je iets bedenken wat met een S begint, bijvoorbeeld schilder, schoonmaakster, serveerster, student, et cetera. Ik weet alleen nog niet precies wat ik wil. Als jullie nog ideeën hebben hoor ik het graag, haha. :) Nu luister ik Slam FM! en ga ik zometeen maar eens mijn kamer opruimen en dingetjes opzoeken die ik nodig heb voor stage. Jammer genoeg moet ik maandag weer beginnen, ik zit liever thuis...

In dit jurkje ga ik afdansen. Het jurkje komt van de C&A vandaan voor maar €14,95. Dit kan ik dus ook in de zomer aan, zo blij er mee! Hopelijk mag ik vanavond met een vriendin afspreken, want ik heb niet zo veel zin om de hele avond thuis te zitten.

2 comments:

Anonymous said...

Veel succes met het afdansen!
Iets met de S... Stijlboek :P?, haha :)

Anonymous said...

Wat leuk, zo'n themafeest..
Slak, slimmerik, stom, straatveger, straatverkoper, straatberoep..
Haha, ik ben niet zo origineel op een zondag xd.

Post a Comment