27 May 2010

Wishlist

Zondag over een week ga ik shoppen in Breda. Ik ben nog nooit 'echt' in die stad geweest en ik heb er nu ontzettend veel zin in. Ik ga met vriendinnetje Megan. We hebben afgesproken dat we dit jaar alle leuke steden samen gaan bezoeken. Hierbij heb ik een H&M wishlist gemaakt met kleding die ik supergraag nog wil aanschaffen en dit keer houd ik me echt aan mijn wishlist.

Nu zit ik thuis met een weer een blaasontsteking. Heb er twee kuurtjes voor gekregen en dan maar hopen dat ik er geen last meer van krijg. Ik kijk uit naar zaterdag! Weer heerlijk werken in mijn supermarkt en mijn dreamboy (hope so) zien, haha. Morgen blijf ik ook nog een dagje thuis om goed op te knappen zodat ik zaterdag er weer volop tegen aan kan gaan want ik ga afdansen voor Silver, spannend!

4 comments:

Regina said...

leuke bestelling.

beterschap!

Anonymous said...

Die tas is echt leuk!
Beterschap en veel plezier!

Lieselot said...

dankje! <3 ja fijn hè zo! ik irriteerde me altijd zo aan de kleine ruimte die ik had. Daardoor kon ik nooit grote foto's plaatsen.
ooh ja tuurlijk! dat was ik even vergeten haha.
ik zal het nu meteen doen!

xoxo'

Anonymous said...

dat jasje wil ik ook wel :)

Post a Comment