18 June 2010

You set me free, showing how good my life can be


Jurkje FREEWEAR // Jeans H&M 

Dit is mijn outfit  van vandaag. Het jurkje van Freewear is mijn favoriete jurkje sinds ik het heb gekocht. Mijn stage was weer saai vandaag en ik moet nog zoveel doen! Maar nu is het weekend en ik ga morgen weer heerlijk werken bij mijn gezellige supermarkt. Hihi, ik ben ook echt bijna altijd de enige die kei vrolijk alle mensen gedag zegt. Ik vind het ook zo leuk om daar te werken. Bijna ongeveer het enige wat ik wel echt leuk vind om te doen op mijn zaterdag, haha. Dit weekend ga ik rustig aan doen omdat ik net een pittige week achter de rug heb gehad... veel gesprekken, sollicitatie... ik moet ook nog een nieuwe stage zoeken... Helaas ben ik bij een uitgeverij afgewezen en ga nu hard op zoek naar een andere... ik moet er eentje hebben voor de vakantie. Hopelijk gaat dit allemaal lukken en kan ik rustig mijn vakantie vieren. Ik ben er zoo aan toe! Hebben jullie al vakantieplannen? Ik ga waarschijnlijk naar het hotel Golden Tulip Garderen (vier sterren hotel) in de Veluwe. Er zit een wellness centrum bij en het lijkt me echt zoo heerlijk daar. Ik kan echt niet wachten!

3 comments:

Lieselot said...

Oooh klinkt relaxed dat Golden Tulip Hotel!
Ik ben daar ook een keer heen geweest maar dan in Den Haag. Bedankt voor je lieve comment trouwens! <3

liefsss!

Zoe said...

i like the shade of the jeans!

Anonymous said...

leuke outfit :)!

Post a Comment