17 June 2010

Take a sad song and make it better

Yeah, morgen is het vrijdag en dan nog een week stage lopen! Wat gaat dat hard nu ik er zo aan denk... Maandag laat ik mijn magazine weer opnieuw drukken, maar dan officieel! Met alles er in. Ik ben vandaag naar mijn oma haar nieuwe woning (ze woont nu in een verzorgingstehuis) en we hebben daar met de familie heerlijk patat gegeten, haha. Lekker ongezond, maar het was heerlijk! Ik kan echt niet wachten tot ik op fitness mag, hopelijk voel ik me dan ook lekkerder in mijn vel als ik aan het sporten ben. Ik wil misschien ook nog op yoga, maar ik weet niet of dat wat is voor mij... maar het lijkt me wel erg relaxed. Ik was net even buiten geweest om mijn hond uit te laten en heb onderweg wat foto's gemaakt, haha. So, here's my outfit from today.


Jurkje H&M // Jeans H&M // Bolero I DON'T KNOW

5 comments:

Anonymous said...

leuke fotoo :)!

pommelien.x said...

leuke foto elkaar volgen?
.x.

Anonymous said...

Ahh dankje! Ik dacht inderdaad al dat dat Arial Black was. Ik zou inderdaad ook wel een halfjaar ofzo ergens heen willen (Spanje) maar in het 3e jaar (ga nu naar het 2e jaar) moeten we een buitenlandstage doen dus dat is ook superleuk! :)

Anna said...

i like your top ;)

Deborah said...

Echt super leuke outfit !!!!!
x.

Post a Comment