22 June 2010

Eh, eh, nothing else I can say

I'm very tired today so I will sleep early tonight. I've made a lot of homework and at my work was very boring! Everybody asked me when I can finally gone there. Not so funny to hear that... A machine didn't work so I can't my work doing for tomorrow. I've had a little panick attack... :( I hope it will be soon vacation! I need it so much. My head crashes too much and I can't take it anymore and I've got headpain five days, not so fine. I think it's stress... So, this will be a short message and now I'm gonna to sleep. I will post friday when school's over, yeah. Thursday I bought my new camera! It's a Nikon Coolpix L110 in Black. :) Isn't he lovely?

Ik ben echt super moe vandaag en ik ga vroeg slapen vanavond. Ik heb veel huiswerk gemaakt en mijn werk was weer supersaai. Iedereen vroeg me wanneer ik eindelijk wegging. Niet zo leuk om te horen... Een drukmachine deed het niet... dus ik heb mijn werk niet kunnen afdrukken voor morgen... Ik had een beetje lichte paniekaanval... :( Ik hoop dat het snel vakantie wordt! Ik heb zo nodig... Volgens mij iedereen wel. Mijn hoofd bonkt heel erg en ik kan het allemaal even niet meer hebben nu (stage die rot doet tegen mij, schoolprobleempjes en persoonlijke dingen...) en ik heb al vijf dagen last van hoofdpijn. Ik denk dat het stress is... Dit wordt een kort berichtje en nu ga ik lekker slapen. Ik ga vrijdag weer posten want dan is school eindelijk voorbij voor zes weken, yeah. Donderdag ga ik een nieuwe camera kopen! Het wordt een Nikon Coolpix L110 in het zwart. :) Isn't he lovely?

1 comment:

Anonymous said...

leuke camera «3

Post a Comment