09 June 2010

Jumpsuit

Yeah, eindelijk heb ik mijn jumpsuit gevonden die al tijden op mijn wishlist stond. Bij de H&M voor € 9,95. Het lijkt net een jurkje, maar als je hem aan hebt zie je dat niet. En omg, hij is echt liefde! Als het lekker weer is komt er een outfit! :)


Ook heb ik drie armbandjes gekocht (er hangen er twee, maar ik heb er drie) bij de H&M. I love it!
Verder was de nieuwe Flow in de winkel en hij is leuk! Deze week probeer ik mijn verslag klaar te hebben liggen omdat mijn mentor komt voor eindgesprek, oops, en het is nog niet eens gedrukt.

3 comments:

Anna said...

you should try uploading it by imageshack.us or tinypic.com and then you got an option 'original size' :) thank you xxx

Deborah said...

super leuke jumpsuit ! hij is echt geweldig !
sucses metje verslag

Anonymous said...

superleuke jumpsuit! Ik wil hem ook heel graag, ik ga maar es in de stad kijken of ik hem ook kan vinden :)!

xx

Post a Comment