11 June 2010

Nieuwe lay out

Ik ontdekte dat Blogger iets nieuws had: je eigen template ontwerpen. Heel leuk natuurlijk, maar wel lastig als je aan die andere gewend bent. Het is even wennen maar en heb toch direct maar een nieuwe lay out gemaakt. Achtergrond vind ik echt super cute, ook omdat getekend is. Ze hebben echt hele leuke achtergronden en het is zo moeilijk om uit te kiezen, haha.


Net was S. hier even en hebben we samen film zitten kijken: Clash of the Titans. Ik vond hem weer spannend en ik had hem al eens gezien in de bioscoop maar toen vond ik hem doodeng, haha. Morgen weer heerlijk werken en 's avonds lekker uit met mijn vriendinnen. Ik ben nog druk bezig met mijn verslag, maar daar denk ik zondag pas aan. Eerst lekker weekend vieren, hihi. Ik ga nu slapen dus slaap lekker.. :)

1 comment:

Josephine said...

Ik kwam er ook achter, maar ik blijf lekker even nog bij mijn eigen lay-out. Leuk en ook leuk met die achtergrond!

Post a Comment