12 June 2010

Tonight's gonna be a good night


Vanavond ga ik uit met mijn twee lieve vriendinnen B. en M. Ik heb er zoveel zin in! Hopelijk wordt mijn avond niet weer verpest door één of ander iemand wat een paar weken terug gebeurde... Maar dat komt zeker goed! Ik zit me er al de hele week op te verheugen en voor 17:00 uur ben ik nog even naar de winkel geweest bij mij in de buurt waar ze dingen verkopen van ONLY, Vero Moda en Pieces. Ze hebben nu wel erg leuke collectie en ik ga zeker nog eens kijken. Nu ga ik me opmaken en tanden poetsen en dan ga ik met mijn vriendin mijn andere vriendin ophalen. Gaan jullie nog wat doen dit weekend?

2 comments:

Anonymous said...

HUHHH wie is dit hier onder :s ??
hahaha zoo erggg, zomaar zetten ze er geen naam bij -_- ..

leuke outfit Maris & ik hoor nu van je dat het heel leuk is geweest, haha :D

xxx

Cindy said...

Leuke outfit! Was je weekend leuk geweest?
Defqon1 was helemaal fantastisch, je hebt echt iets gemist meid.
Liefs xxx

Post a Comment